Thursday, December 29, 2016

TERAPI RENDAMAN KAKI BUANG ANGIN


Haiiiii semua.....
Assalamualaikum w.b.t.. harap semua yang membaca blog saya ni sihat2 semua.

Selalu blog ni bercerita pasal hiking ja. Tapi kali ni saya nak kongsi satu kaedah untuk buang angin dalam badan.

Dah lama saya dengar pasal Rendaman kaki formula Dr Rais tapi tak pernah cuba pun. Biasala jenis susah nak hadam kan macam saya.

Saya ambil langkah pertama nak cuba sbb saya ada masalah sakit pinggang masa tidur. mungkin masa hiking saya bawa beg berat dan tak kena gaya kot...
jadi saya pun cuba la.. hmmm takdala rasa apa2 perubahan. tapi...ada tapi.. malam esoknya saya tidur ngan selesa.. tak payah dah nak tidur dalam keadaan merekot lagi.

Itu pengalaman saya sendiri la.. Pengalaman org lain beza2.. ada yg sendawa tak henti2 masa rendam tu.. kesian tengok. Apa pun.. Terapi ni memang best.

Setakat ni HQ utk terapi ni ada kat Terengganu. more info blh lawat FB DrRas Raid dan Reachnet untuk cawangannya di pulau Pinang.

itu sahaja untuk hari ni.. nnt kita kongsi lagi info yg best tak sudah ni..

Ramai yg serbu nak rendam kaki ni.. best kata depa... Hilang stress

No comments:

Post a Comment

Comments System

Disqus Shortname